תחזוקת בריכות נוי - עובד החווה שואב רפש באמצעות ציוד מיוחד
טיפול תחזוקה לבריכת נוי
אוגוסט 17, 2023
מזרקה לבריכת נוי - מעוצבת בצורת דג שמשפריץ מים מהפה
מזרקה לבריכת נוי
אוגוסט 17, 2023

בריכת נוי גדולה

עובדי חוות דג הזהב מגיעים מספר פעמים בשנה לבקר את הבריכה הזו, בבית הלקוח. הם מבריקים את הבריכה, מנקים ומתחזקים את הפילטרים ומחליפים את המדיה. תראו כמה המים צלולים וכמה הדגים מאושרים.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצגת בריכת נוי הנמצאת בביתו של לקוח. הבריכה עמוקה יחסית (80 ס"מ) ונפחה גדול – 25 קוב. יחד עם זאת, למרות העומק, הנפח וגודל הדגים, הבריכה צלולה וניתן לראות את הדגים שוחים בהתלהבות ומצפים להאכלה. את ההאכלה אפשר לראות בהמשך הדף.

בריכת הנוי המהממת הזו נמצאת בפינת החצר של הלקוח. הבריכה, בנפח 25 קוב, מוקפת בצמחייה חיה שבתוכה מוסתרים בחריצות זוג פילטרים עם משאבות ספיקה גדולות, UV ומפל אשר מחמצן את המים ומוסיף צליל מרגיע לחצר הקרירה. המים צלולים בצורה יוצאת מן הכלל וניתן לראות היטב את הדגים למרות שהבריכה עמוקה יחסית -80 ס"מ. סוד ההצלחה של הבריכה כרוך בבנייה נכונה של אנשי מקצוע אשר דאגו גם לציוד המתאים וגם לתשתית מתאימה ובביקורים תדירים של עובדי חוות דג הזהב, אשר מנקים את הבריכה עם משאבות לחץ, מחליפים את המים ומלמדים את הדגים לדבר יפנית (בצחוק כן?).

אהבתם? רוצים בריכת נוי קטנה או גדולה בחצר? יש לכם בריכה ואין לכם את הזמן שהייתם רוצים להשקיע בה? הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם! השאירו פרטים בטופס המצורף (ואל תשכחו להוסיף מספר טלפון!) ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן