בריכה בחצר, מחופה מסביב בחלוקי נחל ומסביבה פסלי שיש
בריכת נוי קטנה
אוגוסט 17, 2023
בריכה באולם אירועים
אוגוסט 17, 2023

בריכת נוי בחצר

כאשר בונים בריכת נוי בחצר הבית חייבים להתחשב במאפיינים רבים: צמחיה מסביב, גישה לבריכה, תוואי הקרקע, צורת הבריכה, נגישות למים וחשמל באיזור וכמובן – החשוב ביותר: הרצונות והמשאלות של בעלי הבית!

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצגת בריכת נוי מבטון, שקועה בחצר של בית. הבריכה תוכננה ונבנתה בהתאם לתנאי המקום והיא מוקפת באבני מדרך וצמחייה עשירה. בקצה הבריכה יש מפל שמחובר למערכת פילטרים נסתרת, אך נגישה לשימוש. למידע נגיש לטובת אנשים עם מגבלות, אנא צרו עמנו קשר בחווה ונשמח לספק לכם אותו!

כל אלו נכנסים למשוואה כשעובדים עם מומחים. בחוות דג הזהב תוכלו למצוא את המומחים הטובים ביותר לבניית בריכות נוי בכל גודל ובכל צורה: החל מבריכות בטון וכלה בשילוב בריכות בתוך מבנים, חצרות או אפילו בלובי של בניין. בשלב ההקמה, אנו לוקחים בחשבון את כל האלמנטים שמסביב: נקודות חשמל, אור וצל במשך היום, ניקוז וביוב ואפילו העצים והצמחייה שמסביב לבריכה, כדי לתת לכם את המיטב שבמיטב, בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם.

 

רוצים בריכת נוי קטנה אצלכם בחצר? זקוקים לייעוץ? התקנה? תחזוקה או ציוד לבריכה? אנחנו כאן בשבילכם! צרו עמנו קשר, השאירו לנו את פרטיכם (כולל טלפון!) ונחזור אליכם בהקדם!

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן