בריכות נוי - בריכה מלאה בדגי קוי עם חיפוי אבן
בריכת נוי בחצר
אוגוסט 17, 2023
אקווריום מחיצה, עם דגי ציקליד וצמחייה מלאכותית. ניתן לראות אנשים הולכים מהצד השני של האקווריום
אקווריום מחיצה
ינואר 11, 2024

בריכה באולם אירועים

באולם החתונות "רויאל גארדן" מצוייה בריכת נוי מפוארת, אשר מצדיקה היטב את המוניטין של חוות דג הזהב. הבריכה מדופנת מצד אחד בחלוקי נחל שדרכם מחלחלים המים ויוצרים רעש רקע נעים ומרגיע. מעל הבריכה מתנשא גשר מעוצב ובמרכזה, איים עם צמחייה מוארת מלמטה. באולם החתונות "רויאל גארדן" מצוייה בריכת נוי מפוארת, אשר מצדיקה היטב את המוניטין של חוות דג הזהב. הבריכה מדופנת מצד אחד בחלוקי נחל שדרכם מחלחלים המים ויוצרים רעש רקע נעים ומרגיע. מעל הבריכה מתנשא גשר מעוצב ובמרכזה, איים עם צמחייה מוארת מלמטה.

בריכה באולם אירועים דורשת היערכות אחרת לחלוטין מבחינת החווה, הן בסדרי הגודל של הציוד ונפח המים המדובר והן מבחינת כמות הדגים שמוכנסת לבריכה. הכנס מעט מדיי דגים, והם יעלמו לגמרי. בנוסף, פילטרים מסחריים סטנדרטיים לא יתאימו לבריכות גדולות כל כך ולכן, בנתה ועיצבה החווה מערכת פילטרציה ייחודית, המתאימה לנפח המים של בריכה באולם אירועים.

בריכת נוי , מקווה מים מלאכותי, מאכלסת דגי קוי מלכותיים ודגי בריכות אחרים. החווה מציעה מעבר לבניית הבריכת נוי , גם תיכנון פילטרים מתקדמים המתאימים במיוחד לכם, תאורה לבריכות נוי , מפלים, מזרקות, נחלים מלאכותיים וכמעט כל דבר שתוכלו להעלות על הדעת.

אצלנו, הכל אפשרי.

 

רוצים גם? אהבתם את הבריכה ואת העיצוב? יש לכם אולם, חצר גדולה, או אפילו בניין משרדים? אנחנו כאן בשבילכם עם מיטב הפתרונות והמוצרים המתאימים בדיוק לצרכים שלכם וכמובן – חבילות תחזוקה שיבטיחו לכם בריכה נקייה, יפה ומינימום כאב ראש. לפרטים ומידע נוסף, צרו קשר ואל תשכחו להשאיר מספר טלפון, כדי שנחזור אליכם בהקדם האפשרי.

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן