מזרקה לבריכת נוי - מעוצבת בצורת דג שמשפריץ מים מהפה
מזרקה לבריכת נוי
אוגוסט 17, 2023
בריכות נוי - בריכה מלאה בדגי קוי עם חיפוי אבן
בריכת נוי בחצר
אוגוסט 17, 2023

בריכת נוי קטנה

בריכת נוי קטנה, קרירה, מוצפת בצמחייה ירוקה ובצליל עדין ושקט של פיכפוך המים על מפל האבן הדקורטיבית, מאכלסת בתוכה חבורה גדולה ומגוונת של דגי קוי שמחים וצבעוניים.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצגת בריכת נוי קטנה, מחופה באבן ובבטון. מסביבה פסלים ודקורציות שונות, עציצים עם פרחים ובקצה הבריכה מפל. אם אתם זקוקים לנגישות נוספת מעבר לזו שקיימת באתר, אנא פנו אלינו ונשמח לעזור

המפל היפה והמרגיע משמש גם פילטר ביולוגי, אשר מחמצן את המים ומבטיח את בריאותם ושלומם של הדגים. הפרחים וצמחי המים מספקים מקומות מסתור נעימים לדגים ומשפרים את תחושת הביטחון העצמי שלהם – וגם את צבעיהם!

בריכה נוי קטנה שכזו מהווה פינת חמד בגינה. תאורה תת מימית ומקיפה, תהפוך אותה בערב לאגם קסום ורומנטי מארץ החלומות. חוות דג הזהב מציעה לכם מגוון ענק של פתרונות לבריכת נוי קטנה ויפה, החל מבריכות פלסטיק מוכנות מראש, דרך דיפון ניילון רב שכבתי ועד ליציקות בטון. אנו מספקים לכם ציוד לבריכת נוי קטנה כזו, דוגמת פילטרים ומשאבות וכמובן, דגים, ייעוץ, התקנה ותחזוקה.

 

רוצים בריכת נוי קטנה אצלכם בחצר? זקוקים לייעוץ? התקנה? תחזוקה או ציוד לבריכה? אנחנו כאן בשבילכם! צרו עמנו קשר, השאירו לנו את פרטיכם (כולל טלפון!) ונחזור אליכם בהקדם!

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן