אקווריום אורלוגין - צילום מתוך האקווריום, מסגרת עץ, דקורציה בתוך האקווריום ומספר דגים
אקווריום אורלוגין
אוגוסט 15, 2023
אקווריום בהזמנה מיוחדת
אוגוסט 15, 2023

אקווריום דגים טורפים ומיוחדים – עם אלמוגים

האקווריום הענק הזה, בגודל של 2 מטרים, מחכה רק לכם. צוות החווה עיצב אותו עם אלמוגים (מלאכותיים, כמובן) בצבעים זרחניים, מרחב שחייה גדול וכמות גדולה של מקומות מסתור וטריטוריות. זהו עיצוב אידיאלי לציקלידים אפריקניים ודגים אגרסיביים נוספים.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצג אקווריום 2 מטר לציקלידים אפריקניים ודגים טורפים אחרים. האקווריום נמצא בחנות החווה והוא פעיל ובתהליכי אכלוס. הדקורציה באקווריום מבוססת על אלמוגים מלאכותיים והחצץ, לבן בגריסה גסה יחסית. בארונית יש ארבעה חללים. באחד מהם ניתן לראות את הפילטר רב העצמה. מעל האקווריום ניתן לראות את גופי התאורה. למידע נגיש נוסף, אתם מוזמנים לפנות לצוות החווה ונשמח לעמוד לרשותכם!

באקווריום הגדול הזה יש מרחב מחייה גדול שיאפשר לדגים אגרסיביים ליצור לעצמם טריטוריות ולדגים אגרסיביים פחות, למצוא מקומות מסתור. כרגע, מתגוררות באקווריום להקה קטנה של פרונטוזות ומספר ארואנות פרל, אך בסוף תהליך האכלוס, האקווריום יכיל כמות גדולה בהרבה של דגים ממגוון משפחות.

הפילטר החיצוני הגדול שמסופק עם האקווריום, נכנס לארונית שמתחת לאקווריום. גודלו ועצמתו של הפילטר יבטיחו שהמים באקווריום יישארו נקיים גם באיכלוס גבוה. שימו לב שהתאורה חלשה יחסית, עם דגש על צבעים כחלחלים. הצבעים הללו מחזקים את צבעי הדגים והדקורציה והופכים את האקווריום לקסם אמיתי. תאורה חלשה, מבטיחה פחות אצות ולכלוך במים.

 

אהבתם? רוצים את האקווריום הזה או אקווריום דומה אצלכם בבית? השאירו פרטים כאן למטה והצוות שלנו יחזור אליכם. הייעוץ חינם. המקצועיות ללא פשרות. 

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן