אקווריום 2 מטר – צמחיה ודגי להקה
אקווריום 2 מטר לצמחייה
אוגוסט 9, 2023
סצנה מתוך האקווריום - צמחיה וסלעים עם להקה קטנה של ברבוס סומטרה
אקווריום 2 מטר – דגי להקה
אוגוסט 9, 2023

פרוייקט אקווריומים ענק – 2 מיכלים צמודים של 3.3 מטר כל אחד

כאשר מדובר בהרמת פרוייקטים ענקיים ומורכבים, כדאי תמיד ללכת למומחים. בפרוייקט האקווריום שאתם רואים בתמונות כאן, הקימה חוות דג הזהב שני אקווריומים צמודים, בגודל הבלתי נתפס של 3.3 מטר כל אחד!

הרכבה והקמה של אקווריומים בנפח כזה היא עבודה מורכבת שדורשת המון ידע, ניסיון ומקצועיות. אצלנו בחוות דג הזהב עובדים עם המומחים הטובים ביותר בתחום ועם הציוד הטוב ביותר כדי להבטיח ללקוחות שלנו שפרוייקטים בסדר גודל שכזה ישארו על עומדם שנים ארוכות וישמחו את העין ואת הלב. ראשית כל, בודקים את יציבות המקום ואת היכולת שלו לתמוך במערכות גדולות וכבדות כל כך. לאחר מכן, יש להבטיח בנייה של ארונות יציבים ומפולסים היטב על מנת להחזיק את האקווריומים (על החלפת הארון אין מה לדבר לאחר הרכבת המערכת לכן יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים מראש).

לאחר מכן מתאימים ציוד למערכת הזו. בחלק מהמקרים לא מדובר בציוד "מדף" אלא במערכות פילטרציה מותאמות, צנרת קדוחה בתוך האקווריום, תאורה בגודל המתאים. אפילו משאבות אוויר. אתם מסוגלים לדמיין לעצמכם כמה אוויר צריך להכניס למערכת בגודל כזה, שאמורה לשבת בחוץ (בשמש) ולהשאר מאווררת עם כמות גדולה של דגים?

לבסוף אחרי שמסיימים להקים את האקווריום במזל טוב (ובדרך כלל בסדרי גודל כאלה, ההקמה מתבצעת ישירות באתר ולא מראש במפעל), יש צורך להריץ, לאכלס וגם לתחזק.

בדיוק בשביל זה יש מומחים! תנו לנו לשבור את הראש ולהגשים לכם חלום.

רוצים אקווריום ענק על הגג? זקוקים לייעוץ? התקנה? תחזוקה או ציוד לאקווריום? אנחנו כאן בשבילכם! צרו עמנו קשר, השאירו לנו את פרטיכם (כולל טלפון!) ונחזור אליכם בהקדם!

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן