אקווריום בר עם כיסאות לידו
אקווריום בר – בתהליך איכלוס
אוגוסט 4, 2023
אקווריום 2 מטר – צמחיה ודגי להקה
אקווריום 2 מטר לצמחייה
אוגוסט 9, 2023

אקווריום דגים טורפים ומיוחדים – עם אלמוגים

אקווריום ענק בגודל של שני מטרים, שתוכלו לראות אצלנו בחווה בתצוגת החנות. באקווריום הגדול הזה יש מרחב מחייה גדול שיאפשר לדגים אגרסיביים ליצור לעצמם טריטוריות ולדגים אגרסיביים פחות, למצוא מקומות מסתור. כרגע, מתגוררות באקווריום להקה קטנה של פרונטוזות ומספר ארואנות פרל, אך בסוף תהליך האכלוס, האקווריום יכיל כמות גדולה בהרבה של דגים ממגוון משפחות.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף תוכלו לראות אקווריום גדול, באורך של 2 מטר, עם תאורה כחלחלה ועיצוב שמבוסס על אלמוגים מלאכותיים זרחניים. אוכלוסיית הדגים כוללת ציקלידים אפריקניים, דגי מים מליחים וטורפים מיוחדים. למידע נגיש נוסף, אתם מוזמנים לפנות לצוות החווה ונשמח לעמוד לרשותכם!

הפילטר החיצוני הגדול שמסופק עם האקווריום, נכנס לארונית שמתחת לאקווריום. גודלו ועצמתו של הפילטר יבטיחו שהמים באקווריום יישארו נקיים גם באיכלוס גבוה. שימו לב שהתאורה חלשה יחסית, עם דגש על צבעים כחלחלים. הצבעים הללו מחזקים את צבעי הדגים והדקורציה והופכים את האקווריום לקסם אמיתי. תאורה חלשה, מבטיחה פחות אצות ולכלוך במים. האקווריום הזה, בדומה לפרוייקטים אחרים של החווה, מגיע עם ארונית (סטנד) יעודית, בגודל מושלם, בעיצוב שתואם לאקווריום עצמו ועם תאים גדולים שבתוכם אפשר להסתיר פילטר חיצוני וציוד נוסף לתחזוקת האקווריום.

אהבתם? רוצים את האקווריום הזה או אקווריום דומה אצלכם בבית? השאירו פרטים כאן למטה והצוות שלנו יחזור אליכם. הייעוץ חינם. המקצועיות ללא פשרות. 

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן