אקווריום מעוצב עם ארון מעץ מלא, משתלב בריהוט העץ הקלאסי מסביב בסלון
אקווריום מעוצב
אוגוסט 15, 2023
צילום של האקווריום מואר, בתוכו צמחייה עשירה ולהקה ענקית של משריצים חיים
אקווריום צמחייה ומשריצים חיים
אוגוסט 15, 2023

אקווריום נאנו צמחייה

חולמים על אקווריום צמחייה גדול ומושקע? אין לכם מקום, או תקציב, או רצון להכנס לפרוייקט גדול ומורכב? אקווריום נאנו צמחייה הוא הפיתרון החלומי בשבילכם. תראו מה אפשר לעשות ב 25 ס"מ!

אקווריום נאנו צמחייה הוא אקווריום זעיר ומדוייק, שמאכלס המון צמחים ומעט בעלי חיים, כדי לשמור על איזון וטיפול קל. עם תאורה מתאימה וצמחים חזקים, אפשר לעשות ניסים ונפלאות. האקווריום שבתמונות נמצא על שולחן משרדי קטן ודורש תחזוקה מינימלית: החלפות מים שבועיות (10% בכל פעם), האכלות, מעט דשן וגיזום הצמחייה כשהיא מתחילה להשתולל.

אוכלוסיית האקווריום קטנה בכוונה: דגים וחסרי חוליות דורשים מזון ומלכלכים את האקווריום הקטן במהירות. בעלי החיים: להקה קטנה של קרדינלים צבעוניים שמהווה את מוקד העניין באקווריום ובנוסף, צוות מנקים לאצות ולשאריות המזון, שכולל בין היתר שועל מעופף, שרימפס אדומים, קורידורס פנדה ומנקה פרפר. הצמחייה עצמה קשוחה ועמידה, כולל ולסינריה, אנוביות וצמחים נוספים.

האקווריום מופעל באמצעות פילטר תלוי קטן של ATMAN וגוף תאורה מבוסס LED מהווה תאורה מספקת לצמחייה המגוונת. החצץ מעורב במצע שתילה, אשר מספק נקודת עיגון לשורשי הצמחים ומזין אותם.

 

אהבתם? רוצים אקווריום נאנו צמחייה, למשרד שלכם או לחדר הילדים? זקוקים לטיפולי תחזוקה שוטפים לאקווריום קיים? אנחנו כאן בשבילכם! צרו עמנו קשר עכשיו והשאירו פרטים ומספר טלפון, כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם.

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן