שני אקווריומים ענקיים על דק עץ, בנויים על גג של בית
פרוייקט אקווריומים ענק – 2 מיכלים צמודים של 3.3 מטר כל אחד
אוגוסט 9, 2023
האקווריום הענק הזה, בגודל של 2 מטרים, תוכנן מלכתחילה כדי להפוך לגן עד תת מימי של צמחים חיים, דיסקוסים ודגי להקה. אקווריום צמחיה ודגי להקה, בייחוד בסדר גודל כזה, הוא הגשמת החלום של כל חובב.
אקווריום 2 מטר – צמחיה ודגי להקה
אוגוסט 9, 2023

אקווריום 2 מטר – דגי להקה

כאשר תכננו ועיצבנו את האקווריום הזה, המחשבה הראשונה שלנו הייתה: מינימום תחזוקה. במשרדים גדולים וגם בבתים פרטיים, לא תמיד יש את הזמן והמשאבים לתחזק, לתת תוספים, לבצע החלפות מים מרובות, גיזום וכל אותן פעילויות מרתקות (וכייפיות, יש לציין). לכן, הקמנו אקווריום עם דקורציה מלאכותית יפייפיה ודגי להקות קלים מאד לגידול, מתוך מטרה להגיע ליופי מקסימלי, בהשקעה מינימלית של זמן ומאמץ.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצג אקווריום 2 מטר עם דגי להקה. באקווריום מסלעה גדולה מאבן אינרטית שאינה משפיעה על המים. וצמחייה פלסטית. בין הדקורציות משולבות אבני אוויר אשר יוצרות "קיר" של בועות. באקווריום שוחה להקה של ברבוס סומטרה. למידע נגיש לטובת אנשים עם מגבלות, אנא צרו עמנו קשר בחווה ונשמח לספק לכם אותו!

שילוב הולם של דקורציות מלאכותיות יפות ומושקעות, מיקום חכם של אבני אוויר על מנת ליצור "קיר" בועות שגם ינעים את האקווריום וגם יסייע בהחלפת המים, פילטר גדול וחזק ומגוון גדול של דגים קטנים - זה הסוד לאקווריום מוצלח ויפה.

החצץ והסלעים שמוקמו באקווריום אינרטיים, המשמעות היא שהם אינם משפיעים על המים. הפילטר החיצוני רב העצמה מלא במדיה ביולוגית וכימית על מנת לספק לדגים את תנאי המים הטובים ביותר. בהמשך, יוכנסו לאקווריום המקסים הזה דגי להקה מהירי שחייה נוספים אשר ימלאו אותו בצבע ויהפכו אותו לחוויה אמיתית. צפייה נעימה!

אהבתם? רוצים את האקווריום הזה אצלכם בבית? השאירו פרטים עכשיו וצוות החווה יחזור אליכם בהקדם עם כל המידע!

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן