אקווריום דו צידי בתוך הקיר, מבט מהסלון לעבר האקווריום ומאחוריו המרפסת משתקפת
אקווריום בתוך קיר
אוגוסט 15, 2023
אקווריום טרופאוסים - צילום של האקווריום ובתוכו דקורציה ודגים
אקווריום טרופאוסים
אוגוסט 15, 2023

אקווריום צמחייה היי טק

אקווריומי צמחייה יכולים להיות עסק רציני! אקווריום צמחייה היי טק מואר באמצעות פרוג'קטורים רבי עצמה, אשר מחוברים למחשב תאורה או לבקרים, ומדמים מחזורים של יום ולילה, עונות שנה ועוד. הצמחים עצמם מקבלים פחמן דו חמצני אשר חיוני לתהליך הפוטוסינתזה שלהם, ממערכות אוטומטיות) תוספי דישון ותערובות מיוחדות של חומרי הזנה תת קרקעיים. בחלק מהמקרים מקובל לחמם את המצע כדי ליצור זרימה מתמדת של מים מקרקעית האקווריום דרך מצע השתילה ולחמצן דרך קבע את השורשים.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף נאמר: "לאקווריום מסוג צמחייה, יש את הקסם והרעננות שלו. ניתן להתאים את הצמחייה והדגים באקווריום זה, ברמות שונות של מורכבות. גם בעניין זה, ניתן לכם את הייעוץ הטוב ביותר ונתאים עבורכם את הציוד הנדרש". למידע נגיש לטובת אנשים עם מגבלות, אנא צרו עמנו קשר בחווה ונשמח לספק לכם אותו!

התוצאות מהממות. אקווריום צמחייה מעוצב ומושקע, מאכלס בתוכו כמויות אדירות של דגים קטנים, שרימפסים זעירים וכמובן – את דגי הדיסקוס המפוארים. על הקרקרעית מסתובבת להקה של דגים מנקים שדואגת להעלים את כל שאריות המזון וההפרשות השונות והצמחייה החיה עצמה, מחסלת חלק גדול מהרעלנים אותם מפרישים הדגים ובכך, מסייעת לשמור על ניקיונו של האקווריום.

 

אהבתם? רוצים גם כן להקים את אקווריום החלומות שלכם? אנחנו כאן בשבילכם! לייעוץ, התקנות, הקמה, תחזוקה ועוד, צרו עמנו קשר ואל תשכחו להשאיר מספר טלפון, כדי שנוכל לחזור אליכם במהירות.

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן