אקווריום תמונה - דוגמה לאקווריום של החווה, עם מסגרת מפוארת, תלוי על קיר
אקווריום תמונה
אוגוסט 15, 2023
דקורציה לבריכות נוי - בריכה בחצר, מחופה מסביב בחלוקי נחל ומסביבה פסלי שיש
דקורציה לבריכת נוי
אוגוסט 17, 2023

אקווריום שולחן ישיבות

"אקווריום שולחן הישיבות ישנה את צורת העבודה שלכם. לא עוד עובדים מפוהקים במהלך פגישות עבודה. לא עוד לקוחות מתמקחים וקשים להשגה.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף נאמר: "זהו שולחן לחדר ישיבות או לפינת אוכל. סביבו ניתן להושיב בנוחות עד 8 אנשים. הוא מהווה תוספת של יוקרה ואלגנטיות לחלל בו הוא נמצא. במשרדים, ניתן להעביר גם כבלי תקשורת דרך האקווריום לפלטה העליונה וכן לצפות את העץ בציפוי שיהיה תואם לסגנון המשרד". למידע נגיש לטובת אנשים עם מגבלות, אנא צרו עמנו קשר בחווה ונשמח לספק לכם אותו!

במסגרות השולחן מוסתרים בחכמה הפילטרים, גופי התאורה והמערכת החשמלית. במרכז לוח הזכוכית יש פתח האכלה נוח וזמין. גודלו של האקווריום וצורתו מאפשרת משחק כמעט אינסופי של עיצוב, עם צמחייה, מסלעה גדולה או שטח שחייה פתוח.

ניתן להזמין את שולחן הישיבות בגדלים שונים, בצבעים שונים ובצורות שונות, בהתאם לצורת חדר הישיבות שלכם. ניתן להזמין את השולחן גם לחדר אוכל מהודר במיוחד. אנחנו מבטיחים לכם שהילדים לא יאכלו יותר בחדר, או מול הטלוויזיה.

האקווריום מגיע במגוון מידות וצורות (למשל, משולש!) ומותאם למבנה ולגודל הסלון שלכם. הוא פונקציונאלי (אפשר להגיש עליו קפה), הוא נוח (במרכז השולחן יש פתח האכלה לדגים) והוא פשוט יפייפה!

 

רוצים גם לשדרג את חדר הישיבות שלכם ולתת זריקת מרץ לכל העובדים? רוצים להפוך את המשרד שלכם לפנינה אמיתית? רוצים ייעוץ באיכלוס או בציוד של אקווריום שולחן כזה? צרו עמנו קשר ואל תשכחו להשאיר לנו מספר טלפון, כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם.

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן