האקווריום הענק הזה, בגודל של 2 מטרים, תוכנן מלכתחילה כדי להפוך לגן עד תת מימי של צמחים חיים, דיסקוסים ודגי להקה. אקווריום צמחיה ודגי להקה, בייחוד בסדר גודל כזה, הוא הגשמת החלום של כל חובב.
אקווריום 2 מטר – צמחיה ודגי להקה
אוגוסט 9, 2023
אקווריום אורלוגין - צילום מתוך האקווריום, מסגרת עץ, דקורציה בתוך האקווריום ומספר דגים
אקווריום אורלוגין
אוגוסט 15, 2023

אקווריום שולחן קפה

"בשביל מה צריך טלוויזיה כשיש אקווריום בסלון?" – את התלונה הזו אנו שומעים מעשרות הלקוחות שהזמינו עד עתה את אקווריום השולחן המפואר שלנו.

אקווריום שולחן קפה, מגיע במגוון מידות וצורות (למשל, משולש!) ומותאם למבנה ולגודל הסלון שלכם. הוא פונקציונאלי (אפשר להגיש עליו קפה), הוא נוח והוא פשוט יפייפה! הציוד מוסווה בחכמה בתוך מסגרת השולחן והתאורה מספקת אור נעים ואינטימי בסלון גם כאשר הנברשות כבויות.

ניתן להסיר את חלקו העליון של השולחן לצורך תחזוקה. במרכז השולחן יש פתח האכלה נוח לדגים. הזכוכית המכסה מלמעלה מאסיבית ומסוגלת להתמודד עם עומסי משקל גדולים. הדגים האידיאליים לאקווריום כזה הם דגי זהב וקוי, שנראים מעולה במיוחד מלמעלה. אנחנו מבטיחים לכם שהאורחים לא ירצו ללכת הביתה בסוף הביקור.

האקווריום מגיע במגוון מידות וצורות (למשל, משולש!) ומותאם למבנה ולגודל הסלון שלכם. הוא פונקציונאלי (אפשר להגיש עליו קפה), הוא נוח (במרכז השולחן יש פתח האכלה לדגים) והוא פשוט יפייפה!

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף נאמר: "אקווריום שולחן הוא פריט עיצובי ייחודי, המשמש כשולחן סלוני או כשולחן לחדרי המתנה של מרפאות ומשרדים. אנשים שקנו את האקווריום, מספרים שהוא הוסיף טעם וצבע לחלל הביתי והפך למרכז העניין בבית. יתרונו הבולט – ביצירת אווירה רגועה". למידע נגיש לטובת אנשים עם מגבלות, אנא צרו עמנו קשר בחווה ונשמח לספק לכם אותו!
 

אהבתם? רוצים אקווריום שולחן קפה , בהתאמה אישית לסלון או למשרד שלכם? זקוקים לטיפולי תחזוקה שוטפים לאקווריום קיים? אנחנו כאן בשבילכם! צרו עמנו קשר עכשיו והשאירו פרטים ומספר טלפון, כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם.

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן