תמונה מתוך האקווריום - דג מנקה על קרקעית האקווריום עם צמחים מסביב
אקווריום נאנו צמחייה
אוגוסט 15, 2023
אקווריום צמחייה עם דיסקוסים
אוגוסט 15, 2023

אקווריום צמחייה ומשריצים חיים

אקווריום צמחייה ומשריצים חיים, הוא ההוכחה שאפשר ליצור קסמים גם בנפחים קטנים. באקווריום, 120 ליטר בלבד, שולבה בחכמה אוכלוסיית דגים מגוונת וצבעונית וצמחייה חזקה במיוחד, בעלת דרישות גידול נמוכות.

האקווריום המקסים הזה עבר ניקוי ו"איתחול" מחדש, עם ציוד ודקורציה חדשים, כולל פילטר חיצוני חזק (Atman EF2), תאורת T5 מקצועית ועוד. בשאיפה – שדרוג הפילטרציה והתאורה כדי לספק מערכת יציבה יותר בעבור בעלי החיים והצמחייה.

צמחי Low Tech חזקים, בעלי דרישות נמוכות יחסית, שתולים בחול טבעי שנשטף היטב. כדי להבטיח שבחול לא יצטברו שאריות של מזון, הובאו לאקווריום דגי קולי שחורים, המתחפרים בחול והופכים אותו דרך קבע. אוכלוסיה של אנציסטרוסים שומרת על ניקיון הצמחים מאצות. את החימצון למערכת מספק דיפיוזר (מפזר אוויר) אשר מחובר ליציאת המים של הפילטר החיצוני. הדיפיוזר מבטיח חימצון גבוה והוא שקט בהרבה ממשאבת אוויר חיצונית.

אוכלוסיית האקווריום כוללת כמות גדולה מאד של גופים (לא בתמונה, יוכנסו בהמשך), גורמים שקטים (גורמי פנינה וגורמי פלטינה), להקה קטנה של זברה אדומה ועוד.

סייע בהכנת המאמר – יחיאל קופרמן.

 

אהבתם? רוצים אקווריום צמחייה ומשריצים חיים , בהתאמה אישית לסלון או למשרד שלכם? זקוקים לטיפולי תחזוקה שוטפים לאקווריום קיים? אנחנו כאן בשבילכם! צרו עמנו קשר עכשיו והשאירו פרטים ומספר טלפון, כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם.

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן