אקווריום דיסקוסים עם צמחייה ודגי להקה
אקווריום דיסקוסים ודגי להקה
אוגוסט 3, 2023
אקווריום בר עם כיסאות לידו
אקווריום בר – בתהליך איכלוס
אוגוסט 4, 2023

אקווריום מחיצה דו צידי

אקווריום המחיצה הענקי הזה, אשר מאכלס בעיקר ציקלידים אפריקניים (טרופאוסים נדירים ומבוקשים), הוא הדגמה ליכולות הביצוע של חוות דג הזהב. האקווריום הגבוה והצר הזה בנוי כחצי קיר, אשר מאפשר הפרדה או חציצה בין חללים, והפיכת המחיצה עצמה לפריט עיצובי מהמם.

מידע נגיש על הסרטון המצורף

בסרטון המצורף מוצג אקווריום מחיצה עם שלל ציקלידים אפריקניים ממשפחת הטרופאוסים. המצלמה בסרטון מטיילת מסביב לאקווריום המחיצה ומציגה אותו משני הצדדים שלו, על מנת להדגיש את העובדה שהוא מהווה מחיצה שקופה בין שני חללים. אם אתם זקוקים למידע נגיש נוסף או לכל סיוע שהוא, אנא צרו עמנו קשר ונשמח לעזור!

בבניית האקווריום הזה רצינו להדגיש פרוייקט שמשרדים (ואף בתים פרטיים רבים!) מבקשים מאיתנו: בנייה של אקווריום בתוך קיר, או בתוך מחיצה. אקווריום כזה חוסך מקום רב מכיוון שהוא בנוי בתוך הקיר, כולל הצינורות, הפילטרים והמשאבות. הוא צר וגבוה כך שהוא נעים למראה וקל לראות את הדגים החיים בו בגובה העיניים מבלי להתכופף.

האקווריום הזה מהווה מחיצה בין שני חללים (למשל, בין המשרד לחדר הקבלה או בין המטבח לפינת האוכל). במקרה שלפנינו, בחרנו להשאיר את שתי דפנות האקווריום שקופות, כדי לאפשר למתבנון לראות דרך האקווריום, מה מתרחש מעבר למחיצה.

האקווריום הגדול והיפה הזה, עוצב עם גזעי עץ שקועים וצמחייה מלאכותית. האוכלוסייה כוללת ציקלידים אפריקניים ממשפחת הטרופאוסים: דגים מבוקשים ויפים במיוחד. הציוד המתפעל אקווריום זה כולל בין היתר פילטר חיצוני ענק, משאבות אוויר ועוד.

מצא חן בעיניכם? רוצים אקווריום פונקציונלי שיפריד בין חדרים? תוספת צבעונית ומאירת עיניים לחדר ההמתנה שלכם? אנחנו כאן בשבילכם! השאירו פרטים ואל תשכחו להשאיר גם מספר טלפון, כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם!

    פרוייקטים נוספים

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן